Konkurs językowy – wyniki
Aktualizacja z 9 lutego:
Wyniki konkursu językowego – idiomy angielskie, etap II
Serdecznie dziękujemy za udział w II etapie konkursu językowego. Uczniowie mieli za zadanie zobrazować jeden idiom angielski z 15 do wyboru.
W II etapie konkursu wzięło udział 11 uczniów. Najlepiej z tego zadania wywiązali się: Filip Hryniszyn, Wiktoria Pańczyk, Szymon Kaczor i Urszula Majerska.
Uczniowie otrzymali nagrody i dyplomy.
Gratulujemy!
Aktualizacja z 5 lutego:
Wyniki konkursu językowego – idiomy angielskie, etap I
Piątki z angielskiego otrzymują:
kl.4a: Judyta Gniadek, Nadia Batko
kl.5a: Szymon Kaczor
kl.6a: Antonina Kazaniecka
kl.6b: Katarzyna Sielawa, Paulina Wątroba, Urszula Majerska, Łucja Bieszczad, Helena Romek, Helena Magier
kl.7a: Lena Góra, Małgorzata Pawlik
kl.7b: Natalia Kaczor, Martyna Kupiec, Weronika Pańczyk, Wiktoria Pańczyk, Millaray Torreblanca Leiva
kl.7c: Filip Hryniszyn, Zuzanna Zabłocka
Serdecznie gratulujemy i zapraszamy do udziału w II etapie konkursu. Na prace czekamy do 7 lutego 2024 roku (środa). Nagrody czekają:)
Idiomy do wyboru:
- to have a memory like an elephant
- to be like two peas in a pod
- to be as cool as a cucumber
- to be full of beans
- to catch somebody red-handed
- to have something on the brain
- let the cat out of the bag
- to kill two birds with one stone
- storm in a teacup
- to hold your horses
- it’s raining cats and dogs
- to be blue in the face
- to have heart in your mouth
- pie in the sky
- to hit the nail on the head
Czy wiesz, co to jest idiom? Jeśli nie, chętnie wyjaśnimy 🙂
Panie Katarzyna Kopciuch i Joanna Kmiecik zapraszają do udziału w konkursie, w którym trzeba wykazać się znajomością idiomów angielskich. Konkurs skierowany jest do uczniów klas 4-8.
Etap I
Zadanie konkursowe polega na połączeniu fragmentów idiomów angielskich w całość i zapisaniu ich wraz z tłumaczeniem. Zadanie konkursowe znajduje się w bibliotece. Kartki z czytelnie napisanymi odpowiedziami, imieniem, nazwiskiem i klasą należy złożyć w bibliotece do 2 lutego 2024 roku. Nagroda za poprawnie wykonane zadanie to piątka z angielskiego.
Etap II
W drugim etapie mogą brać udział uczestnicy etapu pierwszego, którzy wykonali zadanie konkursowe nr 1. Zadanie polega na wybraniu jednego idiomu (z etapu I) i zobrazowaniu go na kartce A4 lub A3 dowolną techniką. Podpisane prace należy złożyć w bibliotece do 7 lutego 2024 roku. Przewidziane są nagrody rzeczowe.
Obrazek wyróżniający: Pixabay