Powiatowa Szachowa Liga Szkolna- turniej 2

W piątek 29 marca w Niepołomicach odbyły się drugie zawody w ramach Powiatowej Szachowej Ligi Szkolnej. Tym razem w zawodach wzięło udział ok 150 uczestników z czego 13 uczniów Naszej Szkoły.

Wszyscy rozegrali po 6 partii, a na koniec cieszyliśmy się z ich wyników.

Dzisiaj najlepiej wypadli:
Zaporowski Franciszek- drugie miejsce w grupie B, a także drugie miejsce wśród chłopców w tej grupie,
Jarosz Julia- drugie miejsce wśród dziewczynek w grupie B!
Dodatkowo medale za najlepszych zawodników/zawodniczki z gminy Wieliczka (wśród wcześniej nie nagrodzonych): Słonina Gabriela, Smoszna Jakub- oboje grupa B, Góra Lena, Nawrocki Jan- grupa A.

Wszyscy się spisali bardzo- gratulujemy wyników!

W klasyfikacji szkół po pierwszych zawodach z 15 punktami byliśmy na 2 miejscu (za Staniątkami). Dzisiaj w tej klasyfikacji dokładamy kolejnych 15 punktów ;-)! Do końca cyklu zawód zostały jeszcze dwa turnieje- 31 maja i w październiku.

To właśnie w październiku będą wręczane nagrody dla najlepszych w poszczególnych grupach i kategoriach wiekowych. Każda uczestnik (chłopiec, dziewczynka) który wygrał swoją grupę wiekową chociaż w jednym turnieju otrzyma nagrodę- jeżeli wygrał więcej niż 1 raz to otrzyma cenniejszą nagrodę. Takie zwycięstwo na swoim koncie ma już: Julia Jarosz (turniej 2), Zaporowski Franciszek (turniej 1 i 2), Smoszna Jakub (turniej 2)! Wtedy też poznamy końcowe wyniki klasyfikacji szkół.

Zachęcamy do brania udziału w zawodach, a uczestnikom jeszcze raz gratulujemy!

Poniżej znajdują się linki do wyników poszczególnych grup, a w menu można także znaleźć wyniki w kategoriach wiekowych.

Grupa A:

http://www.chessarbiter.com/turnieje/2019/ti_1868/results.html?l=pl&tb=10_

Grupa B:

http://www.chessarbiter.com/turnieje/2019/ti_1869/results.html?l=pl&tb=10_

Grupa C:

http://www.chessarbiter.com/turnieje/2019/ti_1870/results.html?l=pl

GALERIA  zdjęć

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status