Wycieczka klasy 1a do drukarnii

Klasa 1a wybrała się na wycieczkę do drukarni „Colonel”. Po raz pierwszy dzieci miały okazję zobaczyć profesjonalne maszyny poligraficzne. Wielkość urządzeń i przestrzenną halę budziły w przedszkolakach podziw i zdziwienie. Dzieci z ciekawością słuchały opowieści pana, który pokazywał jak powstaje książka. Dzieci bacznie obserwowały osoby, które obsługują maszyny poligraficzne, widziały proces rozcinania, składania, sortowania. Drukuje się tu właściwie wszystko: ulotki, plakaty, książki, foldery, katalogi czy wizytówki. Wszyscy uczestnicy wycieczki wrócili zadowoleni z bagażem nowej wiedzy i doświadczeń oraz upominkami w postaci książek.

 

22-Paź-2015 08:30, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.008 sec, ISO 1250
22-Paź-2015 08:30, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.008 sec, ISO 800
22-Paź-2015 08:44, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.017 sec, ISO 1600
 
22-Paź-2015 08:44, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.017 sec, ISO 1600
22-Paź-2015 08:45, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.013 sec, ISO 1600
22-Paź-2015 08:46, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.017 sec, ISO 1000
 
22-Paź-2015 08:46, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.013 sec, ISO 1250
22-Paź-2015 08:46, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.01 sec, ISO 1600
22-Paź-2015 08:50, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.013 sec, ISO 1600
 
22-Paź-2015 08:50, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.017 sec, ISO 800
22-Paź-2015 08:50, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.025 sec, ISO 1600
22-Paź-2015 08:51, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.017 sec, ISO 1250
 
22-Paź-2015 08:51, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.008 sec, ISO 800
22-Paź-2015 08:52, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.017 sec, ISO 1600
22-Paź-2015 08:53, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.017 sec, ISO 1600
 
22-Paź-2015 08:58, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.017 sec, ISO 1600
22-Paź-2015 08:58, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.02 sec, ISO 1600
22-Paź-2015 09:03, SONY DSC-W810, 3.5, 4.6mm, 0.025 sec, ISO 1600
 

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status