Konkurs emocjonalny przedłużony
Emocje na kwarantannie:
złość, znudzenie, tęsknota, podekscytowanie, zmęczenie, zdziwienie, zdenerwowanie, niepewność, smutek, radość, bezradność, strach, spokój, przerażenie, ulga.
Konkurs emocjonalny
Ze współpracy pani pedagog, pani psycholog i pań z biblioteki powstał nowy konkurs, tym razem emocjonalny:)
Zapraszamy do udziału uczniów z klas 1-8, a także nauczycieli i pracowników szkoły.
Zasady konkursu:
Temat:
– przedstawienie lub opis emocji, jakie towarzyszą mi podczas kwarantanny (zachęcamy do korzystania ze spisu na górze artykułu) lub przedstawienie siebie samego przeżywającego (dla poprawnych politycznie: siebie samej przeżywającej;)) jakąś emocję.
Ważne: można skupić się na jednej emocji albo pokazać ewolucję emocji w czasie kwarantanny.
Forma do wyboru:
– praca plastyczna (rysunek, malunek, wyklejanka, rzeźba, origami),
– fotografia lub kolaż fotografii własnego autorstwa,
– grafika komputerowa,
– praca literacka (proza, wiersz).
Kategorie wiekowe:
– klasy 1-3,
– klasy 4-6,
– klasy 7-8,
– nauczyciele i pracownicy szkoły.
Liczba nadsyłanych prac:
– każdy uczestnik może przysłać jedną pracę w wybranej formie, jeżeli skupia się na jednej emocji,
a jeżeli przedstawia ewolucję emocji, może przysłać dwie prace w danej formie,
– nie ograniczamy liczby form: jedna osoba może przysłać np. rysunek, zdjęcie i wiersz.
Sposób przesyłania prac:
– prace plastyczne dwuwymiarowe: zdjęcie lub skan, prace trójwymiarowe: zdjęcie przysłane
jako załącznik w mailu,
– fotografia, grafika komputerowa: załącznik w mailu,
– praca literacka: załącznik w formacie PDF.
Ważne: prezentowana emocja musi być nazwana w tytule pracy.
Adres do wysyłania prac:
Termin nadsyłania prac: do 28 maja 2020 r.
Ogłoszenie wyników i przyznanie nagród nastąpi w czerwcu br.
Życzymy powodzenia!
Aneta Spisak, Justyna Ptak-Ciborowska, Monika Burkat i Joanna Kmiecik
[Zdjecie: Keenan Constance, pexels.com]